30 Aralık 2010 Perşembe

astım ve nefes darlığı tedavi kürü

Astım ve nefes darlığı rahatsızlığı bulunanlar için Prof. Dr. Ahmet Maranki'nin tarifi verdiği doğal ve bitkisel tedavi kürü sayesinde sağlığınıza kavuşabilirsiniz.


Profesör Doktor Ahmet Maranki astım tedavisinde ve nefes darlığı problemi yaşayanların günümüzde, çok olduğunu bu hastalıkların şifalı bitkilerle tedavi edilebileceğini söyledi. Genel olarak astım problemi çeken hastalar, nefes alıp vermek de zorluk çekerler. Bunun sebepleri ve nedenlerine baktığımız zaman akciğerdeki küçük hava keseciklerinin zamanla daralması sonucu ortaya çıktığı gözlemlenmiştir. Astım belirtileri bazen öksürük veya oturduğunuz yerde nefes alıp verirken, hırıltılar ve hışırtılar oluşabilir. Astım kimi zaman kronik veya aileden gelen kalıtsal genel bir durum olabilir. Profesör Doktor Ahmet Maranki astım bronşit tedavinde uygulayabileceğiniz bazı bitkisel formülleri şu şekilde sıraladı.

Malzemeler :
5-6 adet zencefil,
5-6 adet tarçın,
bir tutam ısırgan otu,
bir tutam ayva yaprağı
1 Çay kaşığı karabiber

Hazırlanması ve Uygulanması:
Malzemelerimizi yaklaşık olarak 1.5, 2 litre suya atarız. Daha sonra kaynamaya bırakılır. Bu malzemelerden oluşturduğumuz astım kürü de diyebiliriz, bunun için. Yaklaşık olarak 15 dakika kaynatırız. Devam eden süreç de bu oluşturulan karışımı 25, 30 dakika bir süre demlenmeye bırakınız. Bu karışımı demlendikten sonra süzerek, cam bir kavanozda saklayarak, tüketmeye başlayabiliriz. Günde 3 bardak içilmesi, uygundur. Fazlası her şeyin zarar olduğu gibi, bunun da fazlası sağlığa zararlıdır. Eğer karışım size acı gelirse, bunu bal ile tatlandırarak daha hoş bir tat sahip olmasını sağlayabilirsiniz. Bunların haricinde başka diğer bitkisel formüller şu şekildedir.

Astım tedavisinde bitkisel formül:
1 bardak kaynayan suya, yaklaşık olarak 10 gram ısırgan yaprağı konur, bu suyu on dakika beklettikten sonra süzün ve için. Her defasında aynı şekilde kaynatarak içebilirsiniz. Yalnız ısırgan yapraklarımızın taze olmasına özen göstermelisiniz. Günde 2 veya 3 bardak uygundur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder