14 Ocak 2011 Cuma

bölgesel zayıflama kürü

Bölgesel zayıflama isteği kişileri alternatif tıp olarak bilinen bitkisel tedavi kürlerine yönlendiriyor. Bu kürler sayesinde çoğu kişi istediğini elde edebiliyor. Doğal ve organik olarak yetiştirilmiş bitkilerden elde edilen yağlar ve bitkilerin direkt olarak kullanılması sonucu insanlar sağlıklarını ve güzelliklerini yeniden elde edebiliyor. Dr. Ömer Coşkun'un tarifini verdiği kür sayesinde diyet yapmadan bölgesel incelerek kilo vermek ve zayıflamak mümkün. Hastalıkların tedavisi için destek amaçlı şifalı bitkilerle sağlık, güzellik, cilt bakımı, diyet, zayıflama ve hastalıklara, doğal, bitkisel tedavi kür tarifleri burada.

Malzemeler:
Kırkkilit otu
Su
Biberiye Yağı

Hazırlanması ve Uygulanması:
Kırkkilit otundan 1 lt. suya 2 tatlı kaşığı koyun kaynatın. Önce zayıflamasını istediğiniz bölgeye sürün üzerine kuruyunca biberiye yağını sürün.(biberiye zayıflamaya yardımcı harika bir yağ) Bunu akşam yatmadan sürün ve üzerini bir bezle sarın, kaymaması için tayt giyin. Bol bol terleyin. Bir müddet sonra zayıflama konusunda aldığınız yolu görünce inanamayacaksınız.
Ayrıca, dr. ömer coşkun zayıflama kürüne ilave olarak içtiğiniz su miktarını artırmanızı, spor yapmanızı, 2 gr 'dan fazla tuz tüketmemenizi çünkü tuzun vücuttaki suyu tuttuğunu belirtti.

5 yorum:

  1. Diyete ek olarak yeni nesil LPG cihazı seanslarına girerek vücudunuzu daha iyi forma sokabilirsiniz.Diyet+Yeni nesil lpg ile birlikte 20 kilo verdim. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. ben de yeni LPG'nin integral ini kullandım ve şu an 38 bedenim. yaza müthiş formda girmeyi planlıyorum. böyle giderse yazın 36 bedene bile düşerim :)

    YanıtlaSil
  3. Benim metabolizmam çok yavaş ne kürler, ne diyetler bir yere kadar işe yarıyordu. Bir türlü istediğim forma kavuşamıyordum. Ben de yeni nesil lpg nin integral olanından kullandım. Çok kısa sürede sonuç aldım. Benim gibi olanlara tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar sizlerde benim gibi spora zamanı olmayan ve bu tarz kürler sonuç almayan biri iseniz yeni nesil lpg zayıflama seanslarını tavsiye ederim size benim şuan 4. seasım ve 2 beden küçüldüm bu benim için mucize gibi bişeydi

    YanıtlaSil