12 Şubat 2011 Cumartesi

burun tıkanıklığına doğal çözüm

burun tıkanıklığına doğal çözüm

burun tıkanıklığı için şimdiye kadar hiç denemediğim doğal bir yöntem olduğunu zaten biliyordum. Ama şimdiye kadar hiç denememiştim. Bu yöntem sayesinde burnun tıkanmasını önleyebileceğimizi bilmeme rağmen deneme cesareti gösterememiştim. bunun nedeni biraz da olsa bu tür kulaktan dolma bilgilere fazla güvenmememdi. Aslında denemediğim bu doğal yöntemin nasıl sonuç doğurduğu hakkında fikrim olmamasına rağmen etrafıma tavsiye etmiştim. Tavsiyelerime uyan tanıdıklarımın mükemmel sonuç aldıklarını duyduğum
için sanırım burun tıkanıklığım için herkese tavsiye ettiğim aşağıdaki doğal tedavi yöntemini kullanmaya karar verdim. Bu karışım sayesinde kaç zamandır çektiğim nefes alamama sorunuma çare buldum. Üstelik hiç de masraflı değil. Sizlere hiç çekinmeden tavsiye edebileceğim bu doğal yöntem aşağıdadır.

Malzemeler:
Tuz
Su

Hazırlanması ve Uygulanması:
Bir çay bardağı tercihen ılık suyun içine bir çay kaşığı tuz katıp karıştırıyoruz. Elde ettiğimiz tuzlu suyu burnumuza çekip sünkürdükten sonra bir müddet bekleyin. Burnunuzdaki tıkanıklığın çözüldüğünü farkedeceksiniz. Bebeklerde bu doğal karışımı uygularken bir enjektör veya damlalık yardımıyla burnun içine bir iki damla damlatmanız yeterli olacaktır. Dikkat etmeniz gereken en önemli nokta ise bu karışımı sık sık kullanmamanız olacaktır. Tecrübeyle sabit...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder